Sektör, üniversite ve girişimcilik ekosistemini bir araya getiren “Anahtar Fikirler Zirvesi 2026” için ilk adım, Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Küçük’ün katıldığı törenle atıldı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığının iştiraki olan Emlak Konut GYO’nun Türkiye’nin teknoloji ve inovasyon kapasitesini inşaat ve şehircilik sektörüne entegre etmek amacıyla düzenlediği zirvenin tanıtım toplantısı İZÜ Rektörü Prof. Dr. İsmail Küçük ve Emlak Konut GYO üst yönetiminin katılımıyla geçekleşti. Toplantı; üniversiteler, teknoparklar ve Teknoloji Geliştirme Merkezleri (TEKMER) gibi ekosistemin öncü paydaşlarını aynı masada buluşturdu. 2026 yılında gerçekleştirilecek zirvenin vizyonunun paylaşıldığı toplantıda sektörün geleceğine yön verecek bir işbirliği protokolü de imzalandı.