Teams için Oturum Kontrolleri

 

  1. Oturum Kontrolleri

     

  2. Hesap Kontrolleri
    • 2.1.http://mail.izu.edu.tr ‘de oturum açabiliyor musunuz?
    • 2.2.Cevabınız evet ise, hesabınızda bir problem bulunmuyor. 3. adımdan devam edebilirsiniz.

     

  3. Teams Kontrolleri

    Bu aşamadan itibaren problem devam ediyorsa bilgisayarınızdan kaynaklanmaktadır.

    • 3.1.Team Cache Problemi için;
      • 3.1.1.Windows
        1. Teams’ı tamamen kapatın. Görev çubuğun ikona sağ tıklayıp “Çık” deyin
        2. Aşağıdaki dizinleri silin.
          1. “C:\Users\%username%\AppData\Roaming\” altındaki “Microsoft Teams"
          2. “C:\Users\%username%\AppData\Roaming\Microsoft” altındaki “Teams"
        3. Teams’i yeniden açın
      • 3.1.2.macOS için
        1. Teams’ı tamamen kapatın (CMD+Q)
        2. Aşağıdaki dizinleri silin.
          1. “~/Library/Application Support/Microsoft/Teams/Application Cache/Cache”
          2. “~/Library/Application Support/Microsoft/Teams/blob_storage”
          3. “~/Library/Application Support/Microsoft/Teams/Cache”
          4. “~/Library/Application Support/Microsoft/Teams/databases”
          5. “~/Library/Application Support/Microsoft/Teams/GPUCache”
          6. “~/Library/Application Support/Microsoft/Teams/IndexedDB”
          7. “~/Library/Application Support/Microsoft/Teams/Local Storage”
          8. “~/Library/Application Support/Microsoft/Teams/tmp”
        3. Teams’i yeniden açın

     

  4. Problem devam ediyorsa üniversiteye ait bilgisayarlar için yardim@izu.edu.tr ‘ye bildiriniz. Özel bilgisayarlarınız için aşağıdaki kontrolleri yapınız.