Yardım Masası
Aşağıdaki konular hakkında destek verir.
Üniversite bilgisayar, printer, IP telefon ve mobil cihazlara yerinde ve uzaktan destek
İşletim sistemi kurulumu ve güncellemeleri
Yazılım ve donanım aksaklıklarının tespiti
Bilgisayarın fiziksel bakımlarını yapmak
Son kullanıcılardan gelen talep/hata bildirimlerinin çözümü ve kayıt altına alınması
Ağ ve Sistem Ekibi
Ağ ve sistem kaynaklarının sürekliliği sağlar.
Aşağıdaki konular hakkında kurulum, yapılandırma, yönetim, bakım ve destek işlemlerini yürütür.
Internet altyapısı
Kablolu ve kablosuz ağ cihazları, bağlantıları ve güvenliği
Sunucu donanım, işletim sistemleri ve uygulamaları
Veri depolama ortamları
Yedekleme
Geliştirme
Aşağıdaki konularda çalışma yapar.
Kurum uygulama, otomasyon ve veri tabanlarının yönetimi ve geliştirmesi
İş analizi, kod analizi ve deployment işleri kontrol ve takibi
Geliştirme birimindeki kodlama, optimizasyon ve refaktoring işleri
Performans iyileştirme çalışmaları