Kalite Geliştirme Komisyonu
a) Kalite çalışmalarının Hemşirelik Bölümü adına eksiksiz olarak yürütülmesini sağlar.
b) Her yarıyıl için belirlenen toplantı takvimi doğrultusunda düzenli olarak toplanır.
c) Kalite süreci ile ilgili konularda bilgilendirme semineri verir.
d) Kalite Süreci çalışmalarının sürekli güncellenen bir web sayfası aracılığıyla paylaşıma açılmasını ve konu ile ilgili her türlü etkinlik, bilgi ve belgelerin yayımlanmasını sağlar.
e) Bölümün kalite çalışmalarını sürdürür.
f) Öz değerlendirme raporunu hazırlar.
g) Dış paydaşlara ilişkin çalışmaları planlar ve yürütür.
h) İç paydaş ve dış paydaşlara yapılan anketlerin sonuçlarını değerlendirir ve gerekli çalışmaları yapar.
i) Öğretim elemanı ve öğrencilerin karşılaşılabilecekleri riskler ve riskle karşılaşma durumunda yapılacaklara yönelik usul ve esaslarını belirler ve yıllık güncelleme çalışması yapar.
j) Bölümün diğer komisyonları ile iş birliği yapar.
Kalite Geliştirme Komisyonu Üyeleri
Prof. Dr. Ayşe Nefise BAHÇECİK, Komisyon Başkanı
Doç. Dr. Zülfünaz ÖZER, Komisyon Başkan Yrd.
Ar. Gör. İrem ÖZBAY, Raportör
Dr. Öğr. Üyesi Nihal ALTUN, Üye
Dr. Öğr. Üyesi Özlem METREŞ, Üye
Dr. Öğr. Üyesi Ümmühan KILIÇ, Üye
Ar. Gör. İbrahim Talha DÜNDAR, Üye
Bölüm Kalite Temsilcisi