Kurum İçi İletişim Eğitim Programı


Kimler Katılabilir: Yazılı ve sözlü iletişim becerilerini geliştirmek isteyen profesyoneller, İnsan kaynakları uzman ve yöneticileri katılabilir.
 
Katılımcı Sayısı: 10- 20 kişi 
 
Eğitimin Başlangıç Tarihi:
 
Eğitimin Gün ve Saatleri: 
 
Eğitim Süresi: 3 gün
 
Eğitimin Amacı:
  • Kurum içi iletişimin dinamikleri ve işleyişi hakkında farkındalık kazandırmak.
  • Ne söylediğimiz ve nasıl algılandığımız konusunda deneyim yaşamak.
  • Bilgiyi 5 N 1 K kavramıyla somut ve etkin aktarmayı öğrenmek.
  • Kurum içi ilişki zinciri oluşturmak ve iletişim planı hazırlamayı görmek.
  • Eleştiri-olumsuz geribildirim ile övgü-olumlu geribildirim hakkında teknik farkları fark etmek.
  • Etkin toplantılar yapma konusunda ipuçları edinmek.
 
Eğitimin İçeriği: 
  • İç iletişim nedir ve önemi?
  • İç ve dış müşteri iletişimi
  • İş sonuçlarına ve kurum performansına etkisi
  • İş süreçlerine etkisi
  • İç ve dış müşteri iletişim unsurları
  • Departmanlar bazında ilişkiler şemasının oluşturulması
  • Sorumluluk alanlarının belirlenmesi
  • Dış müşteriyle iletişim modeli
  • E-mail yazmanın incelikleri ve yazılı ifade teknikleri
  • Ayaküstü ve sözlü geribildirim
  • Kurum içi iletişim duyuru sistemi oluşturulması
  • Departmanlar arası toplantılar 
 
Eğitmenler: 
  
Sınav: 
 
Devam Zorunluluğu: Eğitimde %80 devam zorunluluğunun yerine getirilmesi gerekmektedir. 
 
Sertifika veya Katılım Belgesi: Programda başarılı olan katılımcılar İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı sertifika almaya hak kazanırlar.
 
Eğitim Ücreti: 
 
Eğitim Yeri: İZÜSEM, Fındıklı Yerleşkesi
 
Kesin kayıt ve ödeme bilgileri için irtibat no:
Muhammed Zengin 0 (212) 692 97 92 
Oğuz Alp Dedeoğlu 0 (212) 692 97 82
 
 
 
NOT:
*İZÜSEM, programların duyuru aşamasında gerekli görülen her türlü değişikliği yapma hakkına sahiptir.  
*Eğitim grupları kesin kayıt döneminde katılımcı sayısına göre belirlenecektir.    
 

 

"Kent İçinde Bir Kampüs Üniversitesi"