Ders Kodu Yarıyıl T+U+L Saat Haftalık Ders Saati AKTS
Edebi Metinlerin AnaliziING 5152016 - 2017T : 3+U : 037.5

T : Teori, U : Uygulama, L : Laboratuvar, AKTS : Avrupa Kredi Transfer Sistemi

Ön Koşul DersleriÖn koşul dersi yoktur.
Dersin Diliİngilizce
Dersin SeviyesiLisansüstü
Dersin TürüSosyal Seçmeli
Dersin KoordinatörüYrd.Doç.Dr. Emrah GÖRGÜLÜ
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Öğrencilerin edebi analiz ile ilgili temel kavramları İngilizce olarak edindiği, ders müfredatının çeşitli metinleriyle ilişkili olarak uyguladığı ve kısa röportajlarda bulgularını bildirir.
Dersin İçeriğiBu dersin amacı öğrencilere edebi metinleri edebi hareketler ve tarihsel arka plan açısından analiz etmeye yönelik bilgiler vermektir.
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
ÖÇ1Öğrencilerin edebi analiz ile ilgili temel kavramları İngilizce olarak edindiği, ders müfredatının çeşitli metinleriyle ilişkili olarak uyguladığı ve kısa röportajlarda bulgularını bildirmesi beklenir.1, 3, 8, 14A, C, D
Öğretim Yöntemleri:1:Anlatım, 3:Tartışma, 8:Grup Çalışması, 14:Bireysel Çalışma
Ölçme Yöntemleri:A:Sınav (Yazılı Sınav / Test: Doğru-Yanlış Testi, Çoktan Seçmeli Testi, Kısa Cevaplı Test, Eşleştirmeli Test), C:Ödev, D:Proje / Tasarım
Sıra No Konular Ön Hazırlık
1. Hafta
2. Hafta
3. Hafta
4. Hafta
5. Hafta
6. Hafta
7. Hafta
8. HaftaAra SınavAra Sınav
9. Hafta
10. Hafta
11. Hafta
12. Hafta
13. Hafta
14. Hafta
15. Hafta
16. HaftaFinal SınavıFinal Sınavı
Kaynaklar
Ders NotuBarry Peter. Beginning Theory: An Introduction to Literary and Cultural Theory. 3rd ed. Manchester UP, 2009.
Diğer KaynaklarBowen, Elizabeth, ed. Introduction. The Faber Book of Modern Stories. 1936. Grellet, Françoise. A Handbook of Literary Terms: Introduction au vocabulaire littéraire anglais. Hachette, 2009. Hunter, Adrian. The Cambridge Introduction to the Short Story in English. Cambridge UP, 2007. Scotfield, Martin. The Cambridge Introduction to the American Short Story. Cambridge UO, 2006. The Norton Anthology of English Literature / M. H. Abrams, general, ed. [and] Steven Greenblatt, assoc. gen. ed. New York (N.Y.) : Norton, 2000 (7e édition)
Sıra No Program Öğrenme Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
PÇ1İngiliz dili eğitim alanında derinlemesine bilgiye sahiptir.X
PÇ2 öğrenciler kendini akıcı bir şekilde ifade edebileceklerX
PÇ3 modern ve geleneksel bütün öğretme metodlarını uygulayabileceklerX
PÇ4 Dil öğreniminin bütün süreçlerini öğrenecek ve gözlemleyebileceklerX
PÇ5 Dili etkileyen tarihi ve kültürel olguları öğrenecek ve analiz edebileceklerX
PÇ6 dil öğretimi için interaktif ya da kağıt kaleme dayalı materyal geliştirebileceklerX
PÇ7 Edebi metinleri ya da diğer metin türlerini dil öğretimi içi uyarlayabilecek ve kullanabileceklerX

Katkı Düzeyi: 1. Çok Düşük 2. Düşük 3. Orta 4. Yüksek 5. Çok Yüksek

Sıra No Yarıyıl İçi Çalışmaları Katkı Yüzdesi
1Ara Sınav 130
2Ödev 15
3Ödev 25
4Ödev 45
5Ödev 35
6Final50
Toplam100
Sıra No Etkinlik Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
1Ders Süresi (Sınav Haftası Dahildir)16.003.0048.0000
2Sınıf Dışı ders Çalışma Süresi16.005.0080.0000
3Ara Sınav1.002.002.0000
4Kısa Sınav0.000.000.0000
5Ödev14.004.0056.0000
6Uygulama0.000.000.0000
7Final1.002.002.0000
Toplam İş Yükü188
Toplam İş Yükü / 25 (s)188 / 25
Dersin AKTS Kredisi8

"Kent İçinde Bir Kampüs Üniversitesi"