Kurumsal İletişim ve Tanıtım Daire Başkanlığı


HAKKIMIZDA

Kurumsal İletişim ve Tanıtım Daire Başkanlığı, üniversitemizin etkin tanıtımı için, tanıtım ihtiyacını saptayarak buna uygun iletişim stratejisi ve planını, bunun ayrılmaz birer parçası olarak entegre iletişim planlarını hazırlar. Aşağıda yapılan görev dağılımına göre birim çalışmalarını koordine eder ve aylık plan ve rapor olarak mütevelli heyetine ve genel sekreterliğe bildirir.

 

PERSONEL

Ebubekir KALKAN, Kurumsal İletişim ve Tanıtım Daire Başkanı

E-posta: ebubekir.kalkan

 

İbrahim YILMAZ, Grafik Tasarımcı

Telefon: 0 (212) 692 96 33

Faks: 0 (212) 693 82 29 

E-posta: ibrahim.yilmaz

 

İsmail AKTAŞ, Kurumsal İletişim ve Tanıtım Uzmanı

Telefon: 0 (212) 692 96 32 

Faks: 0 (212) 693 82 29 

E-posta: ismail.aktas

 

Semra KIZILTAN, İçerik Editörü

Telefon: 0 (212) 692 98 34 

Faks: 0 (212) 693 82 29 

E-posta: semra.kiziltan

 

Burak ERDEM, Kurumsal İletişim ve Tanıtım Uzmanı

Telefon: 0 (212) 692 98 88

Faks: 0 (212) 693 82 29 

E-posta: burak.erdem

 

Burak GÖNÜL, Kurumsal İletişim ve Tanıtım Uzmanı

Telefon: 0 (212) 692 96 31

Faks: 0 (212) 693 82 29 

E-posta: burak.gonul

 

Yağmur KARAN, Kurumsal İletişim ve Tanıtım Uzmanı

Telefon: 0 (212) 692 98 89 

Faks: 0 (212) 693 82 29 

E-posta: yagmur.karan

 

Hüseyin YAVUZ, Kurumsal İletişim ve Tanıtım Uzman Yardımcısı

Telefon: 0 (212) 692 97 36 

Faks: 0 (212) 693 82 29 

E-posta: huseyin.yavuz

 

HİZMETLERİMİZ 

Sene içerisindeki tanıtım, halkla ilişkiler ve pazarlama faaliyetlerinin, stratejik plan dâhilinde, planlanması, koordine edilmesi ve gerçekleştirilmesi.

Stratejik iletişimin, marka görünürlüğünün geliştirilmesi.

Üniversitenin basın görünürlüğüyle ilgili her türlü çalışmanın planlanması ve uygulanması.

İletişim ve Pazarlamaya yönelik kampanyaların geliştirilmesi ve bu yöndeki organizasyonların koordine edilmesi.

Üniversitenin tüm iç ve dış tanıtım materyallerinin planlanmasının ve üretiminin koordine edilmesi.

Üniversite içi ve dışı organizasyonlara yönelik grafik tasarımların planlanması, gerçekleştirilmesi ve geliştirilmesi.

Üniversite içi idari ve akademik organizasyonların planlanması ve gerçekleştirilmesine destek sağlanması.

Üniversitenin tanıtıma yönelik tüm öğrenci, mezun ve aile iletişimlerinin koordine edilmesi.

Çeşitli kurum ve kuruluşlarla karşılıklı kazanım sağlayacak is birliklerinin oluşturulması.

Üniversitenin web ve sosyal medya içeriklerinin belirlenmesi ve uygulanması.

 

PAYLAŞ :

"Kent İçinde Bir Kampüs Üniversitesi"