Ders Kodu Yarıyıl T+U+L Saat Haftalık Ders Saati AKTS
Drama ING 3052016 - 2017T : 2+U : 023.0

T : Teori, U : Uygulama, L : Laboratuvar, AKTS : Avrupa Kredi Transfer Sistemi

Ön Koşul DersleriÖn koşul dersi yoktur.
Dersin Diliİngilizce
Dersin SeviyesiLisans
Dersin TürüSosyal Seçmeli
Dersin KoordinatörüProf. Dr. İbrahim YILGÖR
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı Egitsel drama teriminin tanımı ve anlamı Çocuklarla drama uygulamaları yürütme yöntemlerinin ögretimi Egitici dramanın temel özellikleri ve dil ögretiminde kullanılması Dil ögretiminde yaygın kullanılan çesitli drama yöntem ve tekniklerinin tanıtılması
Dersin İçeriğiEgitsel drama teriminin tanımı ve anlamı Çocuklarla drama uygulamaları yürütme yöntemlerinin ögretimi Egitici dramanın temel özellikleri ve dil ögretiminde kullanılması Dil ögretiminde yaygın kullanılan çesitli drama yöntem ve tekniklerinin tanıtılması
Sıra No Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
ÖÇ1Öğrenciler kendilerini daha iyi ifade edebilme, iletişim kurma ve tartışma yetenklerini geliştirecekler1, 2, 3, 9A
Öğretim Yöntemleri:1:Anlatım, 2:Soru-Cevap, 3:Tartışma, 9:Benzetim
Ölçme Yöntemleri:A:Sınav (Yazılı Sınav / Test: Doğru-Yanlış Testi, Çoktan Seçmeli Testi, Kısa Cevaplı Test, Eşleştirmeli Test)
Sıra No Konular Ön Hazırlık
1. Hafta
2. Hafta
3. Hafta
4. Hafta
5. Hafta
6. Hafta
7. Hafta
8. HaftaAra SınavAra Sınav
9. Hafta
10. Hafta
11. Hafta
12. Hafta
13. Hafta
14. Hafta
15. Hafta
16. HaftaFinal SınavıFinal Sınavı
Kaynaklar
Ders NotuKlaus, Carl H., Miriam Gilbert, and Bradford S. Field, Jr., eds. Stages of Drama: Classical to Contemporary Theater. 5th ed. [n.b.]. Boston: Bedford/ St. Martin's, 2003. ISBN: 031239733X.
Diğer KaynaklarSELECTED TEXTS
Sıra No Program Öğrenme Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
PÇ1Öğrenciler dil öğretiminde kullanılan metotların dayandığı teorileri öğrenirler.X
PÇ2İngilizce öğretiminde kullanılabilecek materyal ve kaynakları eleştirel bir gözle değerlendirir.X
PÇ3İngilizce öğretimine uygun yöntem ve teknikleri kullanır.X
PÇ4İngilizce öğretiminde kullanılabilecek yazılım ve teknolojik kaynakların uygunluğuna karar verir.X
PÇ5Öğrencilerin bireysel özelliklerini göz önünde bulundurarak uygun öğrenme stratejilerini seçer.X
PÇ6Öğrencilerin konuşma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini geliştirir.X
PÇ7Ölçme araç ve gereçlerini etkili bir biçimde kullanır.X
PÇ8Toplumun ekonomik, sosyal, eğitimsel ihtiyaçlarına yönelik çözümler üretir.X
PÇ9Öğretmenlik mesleki yeterliliklerine ne derece sahip olduğunu irdeler.X
PÇ10Alanında yapılan akademik çalışmaları kişisel ve mesleki gelişimi için takip eder.X
PÇ11Yabancı dil olarak İngilizce öğrenme sürecinde kültürlerarası iletişimin önemine ilişkin düşüncelerini aktarır.X
PÇ12Yaşam boyu öğrenme için gerekli olan bilgiye ulaşma yollarını anlatır.X
PÇ13Yabancı dil testleri geliştirir.X
PÇ14İngilizcenin günlük yaşamda kullanılmasını geliştirecek özgün etkinlikler tasarlar.X

Katkı Düzeyi: 1. Çok Düşük 2. Düşük 3. Orta 4. Yüksek 5. Çok Yüksek

Sıra No Yarıyıl İçi Çalışmaları Katkı Yüzdesi
1Ara Sınav 140
2Final60
Toplam100
Sıra No Etkinlik Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
1Ders Süresi (Sınav Haftası Dahildir)17.002.0034.0000
2Sınıf Dışı ders Çalışma Süresi17.001.0017.0000
3Ara Sınav1.0010.0010.0000
4Kısa Sınav0.000.000.0000
5Ödev0.000.000.0000
6Uygulama0.000.000.0000
7Final1.0020.0020.0000
Toplam İş Yükü81
Toplam İş Yükü / 25 (s)81 / 25
Dersin AKTS Kredisi3

"Kent İçinde Bir Kampüs Üniversitesi"