izulogo

Kurumsal İletişim ve Tanıtım Daire Başkanlığı

HAKKIMIZDA

Kurumsal İletişim ve Tanıtım Daire Başkanlığı, üniversitemizin etkin tanıtımı için, tanıtım ihtiyacını saptayarak buna uygun iletişim stratejisi ve planını, bunun ayrılmaz birer parçası olarak entegre iletişim planlarını hazırlar. Aşağıda yapılan görev dağılımına göre birim çalışmalarını koordine eder ve aylık plan ve rapor olarak mütevelli heyetine ve genel sekreterliğe bildirir.

EKİBİMİZ

İbrahim YARİŞ, Kurumsal İletişim ve Tanıtım Daire Başkanı

Telefon: 444 97 98
E-posta: ibrahim.yaris@izu.edu.tr


İsmail AKTAŞ
, Kurumsal İletişim ve Tanıtım Şefi

Telefon: 0 (212) 692 96 32
E-posta: ismail.aktas@izu.edu.tr


İbrahim YILMAZ
, Grafik Tasarımcı

Telefon: 0 (212) 692 96 33
E-posta: ibrahim.yilmaz@izu.edu.tr


Burak GÖNÜL
, Tanıtım Koordinatörü

Telefon: 0 (212) 692 96 31
E-posta: burak.gonul@izu.edu.tr


Serkan DENİZLİ
, Etkinlik Koordinatörü

Telefon: 0 (212) 692 98 40
E-posta: serkan.denizli@izu.edu.tr


Gökhan KOÇ, Grafiker

Telefon: 0 (212) 692 97 77
E-posta: gokhan.koc@izu.edu.tr

Muhammet KILIÇER, Tanıtım Sorumlusu

Telefon: 0 (212) 692 89 48
E-posta: muhammet.kilicer@izu.edu.tr

HİZMETLERİMİZ 

  • Sene içerisindeki tanıtım, halkla ilişkiler ve pazarlama faaliyetlerinin, stratejik plan dâhilinde, planlanması, koordine edilmesi ve gerçekleştirilmesi.
  • Stratejik iletişimin, marka görünürlüğünün geliştirilmesi.
  • Üniversitenin basın görünürlüğüyle ilgili her türlü çalışmanın planlanması ve uygulanması.
  • İletişim ve Pazarlamaya yönelik kampanyaların geliştirilmesi ve bu yöndeki organizasyonların koordine edilmesi.
  • Üniversitenin tüm iç ve dış tanıtım materyallerinin planlanmasının ve üretiminin koordine edilmesi.
  • Üniversite içi ve dışı organizasyonlara yönelik grafik tasarımların planlanması, gerçekleştirilmesi ve geliştirilmesi.
  • Üniversite içi idari ve akademik organizasyonların planlanması ve gerçekleştirilmesine destek sağlanması.
  • Üniversitenin tanıtıma yönelik tüm öğrenci, mezun ve aile iletişimlerinin koordine edilmesi.
  • Çeşitli kurum ve kuruluşlarla karşılıklı kazanım sağlayacak is birliklerinin oluşturulması.
  • Üniversitenin web ve sosyal medya içeriklerinin belirlenmesi ve uygulanması.