izulogo

Sıkça Sorulan Sorular

Konukevlerimiz İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi'nde öğrenim gören öğrencilere hizmet vermektedir. Üniversite kayıt işlemlerini tamamlamamış ya da daha önce çeşitli nedenlerle “Kurumdan Çıkarma" alarak Konukevlerinden çıkarılmış öğrenciler Konukevlerinde kalamazlar.

Konukevleri başvurunu Konukevleri Müdürlüğü tarafından belirlenen zaman aralığında WEB sitemizde yer alacak online başvuru formu doldurularak yapmalısın. Başvuru tarihleri Konukevleri WEB sitesinden duyurulmaktadır.

Konukevleri yerleştirmeleri öğrencilerle yapılacak mülakat neticesinde aşağıdaki öncelik sıralaması dikkate alınarak yapılmaktadır:

  • Tam Burslu öğrenciler (Konukevleri bursuna sahip olanlar)
  • Engelli Öğrenciler
  • Yurt dışı ikametli öğrenciler
  • Şehir dışı ikametli öğrenciler
  • Şehir içi ikametli öğrenciler

Şehir içi ikametli öğrencilerimizin yerleştirmelerinde İstanbul ilçelerinin kampüse ortalama uzaklıkları dikkate alınarak oluşturulmuş üç farklı bölge uygulaması söz konusudur.

Konukevleri yerleştirmeleri için sistemden başvurusunu tamamlamış bütün öğrencilerimizle iletişime geçilerek randevu saatleri atandıktan sonra Skype veya WhatsApp uygulamaları üzerinden görüntülü görüşme sistemi ile konukevleri idari personeli tarafından mülakatlar yapılacaktır.

Elbette. Konukevleri başvurusu sırasında aynı odada kalmak üzere bir ya da iki arkadaş tercihinde bulunabilirsin. Talebinin dikkate alınabilmesi için oda arkadaşlarının da seni tercih etmeleri şart. Bu arada tüm bunlar oda arkadaşı talebinin mutlaka karşılanacağı anlamına gelmiyor. Talepler Konukevleri yönetimi tarafından imkanlar nispetinde karşılanmakta.

Evet. Kesin kayıt süreci tamamlandıktan sonra Konukevleri yönetiminin belirlediği tarih aralığında, Konukevleri yönetiminin ve seninle oda değişimi yapmayı kabul eden öğrencinin onayı durumunda karşılıklı oda değişimi yapılabilir.

Boş yer olması durumunda her dönem için bir kez oda değişimi hakkına sahipsin. Değişiklik için ders başlangıcından 45 gün içerisinde Konukevleri yönetimine başvurmalısın. Talebinin değişiklik garantisi sağlamadığını hatırlatmalıyız.

Oda arkadaşı taleplerinin tümüne birden olumlu cevap veremeyebileceğimizi belirtmiştik. Bununla birlikte oda arkadaşı talebinizin yerine getirilmemiş olmasının bir diğer nedeni birlikte kalmak istediğin arkadaşının başvuru sırasında seni tercih etmemiş olması ya da öğrenci numaralarının yanlış girilmesi olabilir.

 

Yerleştirmelerin tamamlanmasını beklemeli ve Konukevleri yönetimi ile irtibata geçerek boş yer durumunu öğrenmelisin. Boş yerimiz var ise Konukevlerinde kalma talebini memnuniyetle değerlendiririz.

Konukevlerine giriş ve çıkış tarihleri her yıl akademik takvime göre Konukevleri Müdürlüğü tarafından belirlenerek duyurulur.

 

Kesin kayıt hakkı kazandıysan aşağıdaki belgeleri kayıt sırasında Konukevleri yönetimine mutlaka teslim etmelisin;

  • T.C. vatandaşları için kimlik kartı fotokopisi (Yabancı uyruklu öğrencilerden pasaport fotokopisi),
  • 3 adet vesikalık fotoğraf,
  • İkametgah Beyanı ( Yabancı Öğrenciler İçin Oturma İzin Belgesi)
  • Adli sicil ve arşiv kaydı belgesi,
  • Sağlık durumunun Konukevlerinde kalmasına elverişli olduğunu gösteren ve hekim tarafından düzenlenen sağlık raporu (Hbs-Ap, Anti-Hbs, Anti-Hcv, Anti-Hiv, Akciğer Dijital Pa Röntgen -Tüberküloz taraması içermeyen raporlar geçersizdir. Sağlık raporlarının her yıl Konukevleri kaydı öncesinde yenilenmesi zorunludur. Raporların uzman hekimlerden alınması gerekmektedir, aile hekimi raporları kabul edilmektedir.),
  • Konukevleri ile ilgili kural ve kararların kabul edildiğine dair imzalı “Hizmet Sunum Taahhütnamesi", (Konukevleri İdaresince Evrak Teslim Zamanında Temin Edilecektir.)
  • Konukevleri ücretinin ilgili ödendiğine dair banka dekontu (Konukevleri bursuna sahip öğrenciler hariç).

 

Konukevleri ücretini ödemiş, kayıt için gerekli belgeleri temin etmiş olman kaydıyla mesai saatleri dışında ve hafta sonu konukevlerine giriş yapabilirsin. İletişim bilgilerimizi WEB sitemizde bulabilirsin.

Konukevi ücretinizi anlaşmalı olduğumuz Albaraka Türk, Kuveyt Türk ve Halkbankası aracılığı ile azami 10 taksite kadar ödeyebilirsiniz. Anlaşmalı bankalar tarafından hesaba dayalı işlem yapılacak olup, bu işlem nedeniyle herhangi bir ücret veya fark alınmayacaktır.Ayrıca “Bonus, Combo, World ve Paraf” özellikli kredi kartları ile azami 10 taksite kadar olmak şartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

Üniversitemizde 2018-2019 Akademik Yılı Konukevi kayıt işlemleri ve ücret sorgulama işlemleri elektronik ortamda https://kampus.izu.edu.tr/odeme  adresinden devam etmektedir. Konukevi ön kayıtları tamamlanıp, kesin kayıt hakkı kazandığınız takdirde, ücretinizi  “Bonus, Combo, World ve Paraf” özellikli kredi kartları ile azami 10 taksite kadar ödedikten sonra Konukevi kesin kaydınız onaylanmış kabul edilecektir.

Ayrıca, Konukevi ücretinizi anlaşmalı olduğumuz Albaraka Türk, Kuveyt Türk ve Halkbankası aracılığı ile de azami 10 taksite kadar ödeyebilirsiniz. Anlaşmalı bankalar tarafından hesaba dayalı işlem yapılacak olup, bu işlem nedeniyle herhangi bir ücret veya fark alınmayacaktır.

Yıllık Konukevi ücretinin tamamının peşin veya kredi kartı ile tek çekimde ödenmesi durumunda %5 indirim uygulanmaktadır.

2018-2019 Akademik Yılı Depozito Miktarı 500 TL'dir. Depozito indirim veya taksitlendirmeye dahil edilemez.

Konukevi ücretinin tamamını peşin olarak ödemek isteyenler;

Kuveyt Türk Katılım Bankası / Sefaköy Şubesi TR08 0020 5000 0083 3555 8000 04
Albaraka Türk Katılım Bankası / Sefaköy Şubesi TR78 0020 3000 0123 5513 0000 04
IBAN numaralı hesaplara yatırabilirler

* IBAN Numarasına yapılan EFT / Havaleler de Dekont Açıklamasına Konukevi Ücreti, Öğrencinin Adı Soyadı ve TC Kimlik/Pasaport Numarası olmalı,
* Bankadan yapılacak ödeme sistemi seçeneğinde ilgili banka gelir belgesi talep edebilmektedir.

 

Konukevlerimizin ödeme problemleriyle Mali İşler birimi ilgilenmekte. Bu yöndeki her türlü problemin için idari_ve_mali_isler@izu.edu.tr adresine e-mail göndererek yardım talep edebilirsin.

 

Evet. Sağlık durumunun Konukevlerinde yaşamaya elverişli olduğunu gösteren (Tüberküloz taraması içeren) sağlık raporunu her yıl yenileyerek yurda kesin kayıt (giriş) sırasında Konukevleri yönetimine teslim etmelisin.

Hayır. Gerekli belgeleri kesin kayıt/yurda giriş sırasında Konukevleri yönetimine teslim etmek zorundasın. Belge eksikliği nedeniyle kayıt/giriş sırasında herhangi bir sorun ya da mağduriyet yaşamamak için bu konuya özen göstermende yarar var.

Ön kaydı/yerleştirmesi yapılan fakat belirtilen tarih aralığında Konukevleri ödemesini yapmayan öğrencilerin oda yerleştirmeleri iptal edilir. Bu durumda Konukevleri başvurunu yeniden yapman gerekir.

Evet. Dönem içinde Konukevlerinden ayrılabilirsin. Bu durumda ücret iade uygulaması aşağıdaki gibidir:

Konaklama Tarihi

Konukevleri, Yönetim Kurulu kararıyla belirtilen tarihleri kapsamaktadır. (24.09.2018 ile 22.06.2019 arasındadır. 39 haftadır.)

1 hafta, Pazartesi gününden Pazar gününe kadar olan zaman dilimini kapsamaktadır. Bir hafta içerisindeki giriş ve çıkışlar haftayı kapsamaktadır.

Güz veya Bahar dönemlerinde; Konukevlerine giriş yapan öğrencimize Yönetim Kurulu Kararıyla aşağıdaki gibi kesinti uygulanmaktadır;

Öğrencinin giriş tarihinden itibaren kaldığı hafta sayısı hesaplanır. Kalan haftaların toplamının % 10'u kesilerek kalan haftaların geri iade işlemi yapılır.

Örneğin; Toplam 39 hafta olan konaklamanın ilk 9 haftasında kalan bir öğrencimiz  kalan 30 haftadan ücretin % 10'u kesilerek 27 haftası iade edilmektedir.

Hayır. Bahar Dönemi'nde de kalmaya devam edecek öğrencilerin Güz Dönemi sonunda Konukevlerinden ilişik kesmeleri ya da yeniden başvuruda bulunmaları gerekmez.

Bahar Dönemi'nde Konukevlerinde kalmaya devam edecekseniz sömestr tatilinde odanızı tümüyle boşaltmak zorunda değilsiniz. Ancak tüm kişisel eşyaların muhafazası öğrencinin sorumluğundadır. Konukevleri yönetimi geride bırakılan herhangi bir kişisel eşyanın hasarı, kaybı/ziyanı durumunda sorumluluk kabul etmeyecektir.

Evet. Bahar Dönemi bitiminde Konukevleri yönetiminin belirlediği tarihe kadar Konukevleri İlişik Kesme Formu ‘nu Konukevleri yönetimine teslim ederek odanı boşaltmalı ve tüm eşyalarınla birlikte Konukevlerinden ayrılmalısın.

Eğer Bütünleme sınavlarına kaldıysan veya yaz okuluna devam edecek isen Konukevlerinde yazın kullanılacak nöbetçi katlarda Konukevleri yönetimi tarafından belirlenecek yeni odana geçmek durumundasın.

Çıkış işlemleri sırasında oda demirbaşların Konukevleri yönetimi tarafından kontrol edilecek, herhangi bir zarar tespit edilirse karşılaman istenecektir.

 

Konukevlerine, bina girişlerinde yer alan turnikelerde giriş kartını okutmak suretiyle giriş ve çıkış yapabilirsin.

Öğrencilerin en geç 22:00’a kadar yurda giriş yapmaları gerekmektedir.

Konukevlerimiz kampüste bulunan eğitim binalarına, kütüphane ve diğer sosyal tesislere yürüme mesafesindedir.

Sahip olduğun bursun kapsamı Konukevleri bursunu içeriyor ise Konukevlerinde yemek hizmeti için belirlenen ücreti ödeyerek kalabilirsin.

Konukevleri bursunun konukevleri idaresinin belirlediği tarihin bitimi ile sona erer. Bununla birlikte Bütünleme Sınavları veya Yaz Döneminde ders alarak eğitimine devam edecek tüm tam burslu öğrenciler Yaz Dönemi boyunca Konukevleri ücreti ödemek durumundadır.

 

Konukevleri İlişik Kesme Formu'nu doldurarak yönetime teslim etmeden çıkış işlemleri tamamlanamaz. Bu şekilde davranıldığında, Konukevleri Yönergesi uyarınca “Kınama" cezası verilir. Eğer var ise odada bırakılmış eşyalar görevli personel tarafından toplanarak çöp olarak değerlendirilir.

Hayır. Odanda günü birlik ya da yatılı misafir kabul edemezsin. Konukevleri yönetimi tarafından belirlenen misafir kabul alanlarında 10:00-23:00 saatleri arasında misafir/ziyaretçi kabul edilebilirsin. Misafirin son çıkış saatine riayet etmemesinden misafir eden öğrenci sorumludur.

Elbette. İZU öğrencileri boş yer olması durumunda sınav dönemlerinde ve harici zamanlarda gecelik ücreti mukabilinde kısa süreli olarak Konukevlerinde kalabilir.

Konukevleri kurallarına uymayan öğrenciler için Konukevleri Yönergesi uyarınca disiplin işlemi uygulanır. Kural ihlali yapan öğrenciye ihlalin niteliğine göre, Uyarma / Kınama /Geçici Uzaklaştırma / Kurumdan Çıkarma cezaları verilir.

Konukevleri yönetiminin bilgi ve onayı dâhilinde Konukevleri ortak alanlarında sosyal etkinlik düzenlenebilir.

Kişisel kullanımına yönelik kişisel eşyalarını getirebilirsin. Yatak, yastık, yorgan Konukevleri yönetimi tarafından sağlanmaktadır. Ancak nevresim takımını kendin sağlamak durumundasın. Ayrıca konukevi içinde ayakkabı ile gezmek yasak olacağı için terliklerini unutmaman gerekiyor. Şampuan, havlu, sabun, ıslak zemin terliği, deterjan benzeri kişisel temizlik ürünleri öğrenciler tarafından temin edilecektir.

Konukevleri binalarımızda bulunan çamaşır yıkama/kurutma makinelerini kullanabilirsin. Deterjan ve benzeri sarf malzemelerini kendin temin etmelisin. Ütü için de ütü masalarını ve ütüleri kullanabilirsin. Çamaşırhane kullanım koşulları ve kullanımı saatleri Konukevleri yönetimi tarafından değiştirilebilir/sınırlandırılabilir.

Konukevleri binalarımızda yemekhane bulunmamakta ve yemek servisi yapılmamaktadır.

Konukevleri binalarımızda kafeterya bulunmakta ve atıştırmalık birşeyler ararsan buradan faydalanabilirsin.

Konukevi içerisinde kahvaltı servisi yapan kafeterya bulunmakta. Kampüs içerisinde öğle ve akşam yemeği servisi yapılan yemekhane bulunmakta. Bunun dışında veya yemek saatleri haricinde kampüste bulunan farklı kafeteryalardan yararlanabilirsin.

Hayır. Yangın ve benzeri tehlikelere yol açılmaması için odada su ısıtıcısı, ocak, fırın, fritöz, ısıtıcı, mikrodalga fırın, tost makinesi, ızgara ve benzeri elektrikle/gazla çalışan araç, gereç veya cihazların odalarda bulundurulması/kullanılması yasaktır.

Konukevleri ücretleri, tahsis edilen odada konaklama, temizlik hizmetleri, ısınma, aydınlatma, sıcak su, ortak alanların kullanımı, sabah kahvaltısı ve akşam yemeği hizmetlerini kapsamaktadır. Öğle yemeği Konukevleri ücretine dahil değildir.

Konukevleri binasında basit ve pratik yemekler hazırlanabilecek hobi mutfağı bulunmaktadır. Bireysel olarak öğrencilerin kullanımına açık olmayan mutfak konukevleri idaresi eşliğinde öğrencilerle beraber yapılacak programlarda hizmet vermektedir.

Evet. Konukevleri binalarımızda bulunan fitness salonları dışında, öğrencilerimizin sportif faaliyetleri için kampüste Sağlık, Spor ve Kültür Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren fitness salonları, basketbol ve voleybol Konukevlerimize sadece yürüme mesafesinde olan tüm bu imkânlardan yararlanabilirsin.

Konukevleri binalarımızda bulunan ortak alanların temizliği profesyonel temizlik firmasınca gerçekleştirilmektedir.

Binalarda bulunan ortak alanların temizliği her gün yapılmaktadır.

Oda lavabolarında bulunan çöp kovaları temizlik personelince her gün boşaltılmaktadır. Öğrenci odalarının temizliği öğrencilerin sorumluluğunda olup, haftalık olarak konukevleri idari personeli tarafından kontrol edilmektedir. Dağınık odalar konusunda disiplin işlemleri uygulanmaktadır. Oda temizliği için gerekli olan elektrik süpürgesi ve temizlik malzemeleri katlarda ortak kullanıma açık olarak konukevleri yönetimi tarafından temin edilmektedir.

Nevresim takımlarının temin edilmesi, yıkanması ve değişim işleminden öğrenci sorumludur.

 

Evet, tüm öğrenci apartlarında buzdolabı bulunmakta. Buzdolabınızın temizliği senin ve apart arkadaşlarının sorumluluğunda. Bununla birlikte buzdolabına bırakılan yiyeceklerden ağır koku yayan, bozulmuş ve son kullanma tarihi geçmiş olanlar görevliler tarafından toplanarak atılabilir.

Evet. Konukevleri binalarında verilmekte olan kablosuz internet erişimi hizmetinden ücretsiz olarak yararlanabilirsin.

Konukevleri binalarında (istisnai bazı durumlar haricinde) 7/24 idari personel ve 7/24 güvenlik/danışma personeli hizmet vermekte. Konukevleri ilgili herhangi bir sorunu iletmek ya da bilgi almak için Konukevleri idari personeline başvurabilirsin.

 

Konukevlerimizin internet erişim problemleriyle Bilgi İşlem birimi ilgilenmekte. Bu yöndeki her türlü problemin için yardim_masasi@izu.edu.tr adresine e-mail göndererek yardım talep edebilirsin.

Engelli öğrenciler engel durumlarına, sağlık sorunu bulunan öğrenciler ise Konukevlerinde kalmalarına engel bir durumlarının olmadığına dair bir sağlık raporunu Konukevleri yönetimine kesin kayıt öncesinde ibraz etmek durumundadır.

 

Konukevleri yönetimine oda değişimi için müracaat etmelisin. Talebin boş yer olması durumunda ve olanaklar dâhilinde karşılanmaya çalışılacak.

 

 

Konukevleri idari personeli gerekli görürse odanı değiştirme hakkına sahiptir. Bu durumu anlayışla karşılamanı bekliyoruz. 

 

Hayır. Konukevlerimizde sadece İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi öğrencileri kalabilir.

 

Sadece İZU öğrencileri gecelik ücretini ödemek kaydıyla Konukevleri yönetiminin kendisine göstereceği odada kalabilirler.

 

Evet. Konukevleri binalarında öğrencilere ait kullanılmayan eşyaları koli ve bavulları dönem içinde ya da sonunda muhafaza edilebileceği bir valiz hane mevcuttur.

 

Hayır. Konukevlerinde kullanacağı kişisel eşyaların taşınmasından öğrenci sorumludur.

 

Konukevleri idari personeli belli aralıklarla kontrol amaçlı olarak katlara çıkabilmektedir. Ofisler bu nedenle (kapıda aksine bir not yazılı değil ise) bir müddet kapalı kalabilir. Bu gibi durumlarda sorun ya da talebinizi ilgili personele e-mail göndererek iletmeniz mümkündür.

 

Oda demirbaşlarında gördüğün eksik ve hasarı, oda tesliminden itibaren iki gün içinde Konukevleri yönetimine bildirmelisin. Aksi takdirde eksik ve hasardan sorumlu tutularak ilgili tutarı ödemek durumunda kalabilirsin.

Konukevleri sorumlusu idari personel/güvenlik personeli ile irtibata geçmelisin. Yurda en yakın sağlık kuruluşuna nasıl ulaşabileceğine dair bilgilendirme yapılacak, acil bir durum söz konusu ise ambulans çağırılacaktır.

Hayır. Konukevleri başvurusu ve oda yerleştirmeleri her yıl yeniden yapıldığından aynı odada kalınması mümkün değildir. Her Eğitim Dönemi sonunda odanı tamamen boşaltarak Konukevlerinden ayrılmalı ya da bütünleme sınavları veya yaz okulu için sana gösterilen yeni odana geçmelisin.

Hayır. Konukevleri binaları içerisinde (öğrenci odaları ve diğer tüm alanlarda) sigara içilemez. Bu kuralın ihlali durumunda ilgili disiplin işlemi uygulanır. Sigara içmek için konukevlerimizde sadece bir alan belirlenmiştir.

 

Hayır. Konukevleri içerisinde (öğrenci odaları ve diğer tüm alanlarda) alkol alınmasına, Konukevleri binalarına alkollü içecek sokulmasına izin verilmemektedir. Konukevleri odalarında boş ya da dolu alkol şişesi bulundurulamaz ve konukevlerine alkollü gelinemez. Bu kuralın ihlali durumunda ilgili disiplin işlemi uygulanır.

 

Odanda arkadaşlarını rahatsız etmeyecek ses düzeyinde olmak koşuluyla elbette müzik dinleyebilir ya da TV/film seyredilebilirsin.

 

Üzgünüz. Konukevlerinden çıkarılan veya Konukevleri kurallarına aykırı davranışları görülen öğrenciler Konukevlerinde kalma haklarını kaybeder ve Konukevleri başvurusu yapamazlar.

 

Konukevleri idari personeline izu.edu.tr uzantılı mail adreslerine göndereceğin bir e-mail ile kolaylıkla ulaşabilirsin.

 

Sorunlarının çözümlenmediğini ya da ilgi eksikliği olduğunu düşünüyorsan mutlaka Konukevleri Müdürlüğü ile iletişim kurmalısın.

 

Hayır. Konukevleri yönetimi tarafından yerleştirildiğin odada kalmak durumundasın. Konukevleri yönetiminin bilgisi ve onayı dışında başka bir odada kalamazsın.

Kişisel kargo teslimatların senin kendi sorumluluğundadır. Kurye tarafından Konukevleri danışma ya da idari ofisine bırakılan kargo paketleriyle ilgili olarak (herhangi bir zarar, kayıp durumunda) Konukevleri yönetimi sorumlu tutulamaz. Ayrıca İZU kargo birimiyle irtibata geçerek daha sağlıklı bir süreç yürütebilirsin.

 

İZU Sağlık, Spor ve Kültür biriminde görevli personelden yardım alabilirsin. Konukevleri yönetimi bu durumda olduğunu tespit ettiği öğrencilere İZU SKS’ye  ya da bir sağlık kurumundan profesyonel destek almaları yönlendirmesinde bulunabilir. Bu tür sorunlar yaşayan öğrencilerin özel durumlarını ilgili kişiler dışında hiç kimse ile paylaşmayız.

 

Hayır. Sağlık sorunu yaşaman durumunda Konukevlerimizde bulunan revirde kalabilir, ya da evine gidebilirsin.

 

Hayır. Konukevleri binalarının herhangi bir yerine Konukevleri yönetimince onaylanmamış herhangi bir afiş, poster, duyuru, bildiri, resim vb. malzeme asılamaz

 

Hayır. Konukevlerinde hayvan beslenmesine ve bulundurulmasına izin verilmemektedir.

 

Kız Öğrenci Yurtları;

1- Türgev Katibe Atmaca Yükek Öğretim Kız Öğrenci Yurdu

Adres: Sabahattin Zaim Cad. No.12 Başakşehir 1. Etap (Eski yürüyüş yolunun sonu)
Tel: 0212 485 80 93
E-posta: bilgi@turgev.org
Web: Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Erkek Öğrenci Yurtları;

1- İlim Yayma Vakfı - İbn'ül Emin Mahmut Kemal İnal Yüksek Öğrenim Erkek Öğrenci Yurdu

Adres: Molla Hüsrev Mah. Cemal Yener Tosyalı Cad. No:85 Vefa Fatih - İSTANBUL
Tel: 0 212 –  520 51 40 / 0 212 522 51 02
Email: info@vefailimyayma.org
Web: Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

2- TÜGVA – Florya Safahat Yüksek Öğretim Erkek Öğrenci Yurdu

Adres:  Fly Inn Alışveriş Merkezi Karşısı Yeşilköy Cad. Harman Sokağı No:46, İSTANBUL
Tel: 0212 577 07 55 / 45 | 0552 859 00 03
E-posta: istfloryayurdu@tugva.org
Web: Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız

3- YENİ DÜNYA VAKFI – Yeşilova Küçükçekmece Yüksek Öğrenim Erkek Öğrenci Yurdu

Adres: Yeşilova Mh. Deliorman Cd. No:3 Küçükçekmece / İSTANBUL
Tel: 0212 526 33 34
E-posta: yurt@yenidunyavakfi.org
Web: www.yenidünyavakfi.org

 

2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı İçin Uygulanacak Konukevleri Ücretleri aşağıdaki gibidir:

2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Konukevi Ücretleri
(Toplam Ücrete Kahvaltı ve Akşam Yemeği Hizmeti dâhildir.)

Oda Türleri

2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Konukevi Ücretleri

4 kişilik oda

8.500 TL

3 kişilik oda (11 ve 13 kişilik apart)

9.500 TL

3 kişilik oda (7 kişilik apart)

10.500 TL

Tek kişilik oda (11 ve 13 kişilik apart)

13.800 TL

Tek kişilik oda (7 kişilik apart)

15.000 TL

Konukevleri Depozito Ücreti 500 TL’dir.


Ön Kayıt ve Ön Görüşme Tarihleri:
 16 Ağustos - 06 Eylül 2018

Sonuçların Açıklanması: 06 - 16 Eylül 2018

Ücret Ödeme İşlemlerinin Başlangıcı: 06 - 16 Eylül 2018

Yedek Adayların İlanı: 16 Eylül 2018 tarihinde kontenjanların dolmaması halinde açıklanacaktır.

Yıllık ücretin tamamının peşin veya kredi kartı ile tek çekimde ödenmesi durumunda %5 indirim uygulanacaktır.